Mag ik nog 600 van dit soort klanten aub?

Wat een heerlijk project was dit! Annemarie kwam bij mij met het idee om voor haar coaching een website te maken. Daarin wilde ze verschillende producten aanbieden; coaching voor zowel teams als individu’s. Na lang brainstormen kwamen we er toch wel achter dat het product (coaching) wel hetzelfde is, maar de doelgroep niet. Beide doelgroepen komen op een andere manier binnen, en dus hebben ze allebei een andere website nodig – anders ben je ze kwijt. En zo geschiedde. Stap uit je gouden kooi voor individu’s die vastlopen in hun huisje, boompje, beestje leven. Draai met je team als een tierelier voor teams die stress ervaren in het team en om het team. Overkoepelend in dit verhaal is Metamorfosa, de bedrijfsnaam waar alles mee begon en waar alles onder valt. Aan mij de taak om drie websites te maken, die qua huisstijl met elkaar op 1 lijn liggen, maar toch onderscheidend zijn.

Dit onderscheid zit hem voornamelijk in het kleurgebruik. Deze is opvallend en vrolijk. De huisstijl is eigenzinnig en simpel. Het valt op, mede door de tone of voice die Annemarie zo prachtig toevoegt.

Dit is écht een levend voorbeeld van de juiste mensen bij elkaar zetten en talenten versterken. Mijn concept en vormgeving, haar schrijfwijze en manier van coachen. Super authentiek en helemaal Annemarie. Ik kan er bijna van janken!

CONCEPTONTWIKKELING – MERKSTRATEGIE – BRAND DESIGN – WEB DESIGN

www.metamorfosa.nl www.stapuitjegoudenkooi.nl www.draaimetjeteamalseentierelier.nl

What she said…

In korte tijd van niks naar een brand of merk dat visueel, gevoelsmatig én qua tone-of-voice naadloos bij mij past. Zodat je me al echt leert kennen als je op mijn site komt. Waardoor het precies klopt als je me daarna in het echt ontmoet. 

Ik dacht niet dat het kon, maar DAT is waar Nathalie nu zo onwaarschijnlijk goed in is. 

In een paar ontspannen maar altijd profi gesprekken legt ze je als ondernemer én al je wensen en doelstellingen bloot. Omdat ze echt wil weten wie je bent, waar je voor staat en waar je naar toe wilt. Wat jou uniek maakt. Waarna ze met haar ongelofelijk creatieve en eigenzinnige brein gaat puzzelen, brouwen en smeden. 

Het resultaat is een oogstrelende vormgeving, een warme, herkenbare stijl voor alle kanalen en een super handig en bruikbaar naslagwerk van je eigen verhaal in het brandbookZodat je zelf al je communicatie ook in die stijl kan doorvoeren. 

Ik zeg: geef haar jouw opdracht. Je zult er geen spijt van krijgen.  

Annemarie