A girl can never have too many clothes

Amai dit was zo’n tof project! Ik heb Yana en Mike mogen ontmoeten tijdens de training Bloeiende Business van de Boostfabriek, begin 2018. Eind mei ging ik op bezoek in hun winkel in Aartselaar (België), om hun wensen op te nemen. Ze waren van plan een tweede winkel te openen en hun huisstijl moest geprofessionaliseerd worden. Het logo an sich moest blijven zoals het was, dat mocht niet te veel veranderen, vanwege de herkenbaarheid. De rest was aan de nodige verfijning toe. En daar hadden ze mij voor gevraagd. ‘We willen zoooooo graag dat jij het doet want we geloven in jouw creativiteit. Jij hebt zo een toffe manier van denken en doen.’ Poe, daar werd ik wel even stil van.

Nu, 7 maanden later, is die tweede winkel geopend in Hove en zijn álle huisstijlitems in een nieuw jasje gestoken. Yana en Mike staan echt voor aandacht en service in hun winkels en dat is fijn winkelen kan ik je zeggen! Zo fijn dat ik mijn steentje mocht bijdragen aan dit succes!

Check de website van Follie

A satisfied customer is the best business strategy of all

Kan ik ook 6 sterretjes geven?! Nathalie onder de arm nemen om voor onze kledingzaak Follie in België een nieuwe huisstijl te ontwerpen was het beste wat ons kon overkomen! Ze maakte voor Follie een fris brandbook boordevol leuke ideeën en het was meteen raak! We waren meteen mee met haar creaties en zo heeft zij álles opnieuw ontworpen voor ons. Van logo, Instagramplaatjes, vlaggen, banner tot flyers… Alles werd in een nieuw jasje gestoken. Nathalie gaat voor de persoonlijke aanpak: ze kwam eerst langs in de zaak en noteerde grondig wat wete vertellen hadden over onze winkel. Dit was een fantastisch start! Nathalie, dankjewel voor alle mooie dingen die je voor ons ontworpen hebt. Je bent een geweldige persoon met heel veel talent. We houden van je werk én van jou. Dank je Nathalie, om Follie zo een mooie identiteit te geven. Heel veel liefs, Yana