Dag Twaalfnuldrie. Hallo Croissant Neuf.

Van bedrijfsnaam en aanbod veranderen

Twaalfnuldrie is van naam veranderd en heet nu Croissant Neuf. Waarom? Omdat ik – en daarmee ook mijn bedrijf – enorm ben gegroeid en de naam Twaalfnuldrie me niet meer past. Zoals een jas niet meer past bij een kind dat groeit. Ik wilde een naam die meteen vrolijkheid en onderscheid uitstraalt, precies wat ik te bieden heb in de wereld. Et voilà! Croissant Neuf is geboren.

Sinds 19 januari 2015 ben ik fulltime aan het ondernemen als grafisch ontwerper. Vooral het eerste jaar was een zoektocht. Vanuit mijn netwerk had ik een aantal meevallers en zo kwam ik al vrij snel aan klanten die een ontwerp nodig hadden. Er was een tijd dat mijn bedrijf lekker liep, ik nam alle klussen aan – in de volksmond ook wel druk druk druk genoemd. Maar het voelde niet goed. Het voelde nooit helemaal zelfstandig. 

 

“Als je niet weet waar je heen wilt,
maakt het ook niet uit welke kant je op gaat”

 

Ik besloot me meer te verdiepen op het ondernemerschap. Ik had geen toegang tot contacten in mijn omgeving die deden wat ik wilde (al wist ik zelf niet wat dat was) dus ik sloot me aan bij de Boostfabriek. Daar leerde ik op creatieve wijze dat ondernemen leuk en ontspannen kan zijn! Eigenlijk is dat de voornaamste reden dat de naam Twaalfnuldrie niet meer goed voelde. Het is tijd voor een nieuwe manier van werken, een nieuw aanbod, een nieuwe doelgroep… en ja dan dus ook een nieuwe naam!

Met Croissant Neuf wil ik je inspireren en motiveren om jezelf te zijn. Ik help creatieve ondernemers zich te onderscheiden zodat ze kunnen shinen en groeien! Dat doe ik door het geven van workshops, je kan bij mij terecht voor strategiesessies en uiteraard grafisch ontwerp. Neem ook zeker even een kijkje in de shop! Die gaat de komende tijd aangevuld worden met kleurrijke uitspattingen van yours truly

Ben jij klaar om je bedrijf tot the next level te brengen? Klik dan hier.

xx Nathalie