Social media content strategie

I am not your social media guru

Je weet dat social media erbij hoort en dat je niet meer zonder kan, maar het is zo fucking veel werk en wát moet je elke dag posten? Ik leer je hoe je jouw kennis kan omzetten naar een goed gevulde, authentieke en boeiende social media feed.

The struggle is real

“Ik heb een haat-liefde-verhouding met social media.”
“Ik heb geen inspiratie om elke keer iets te posten.”
“Het levert toch niets op!”
“Ik heb echt niets te vertellen…”
“Het is zo fucking veel werk!”
“He shit, valentijnsdag/kerst/vrijdag de dertiende was gisteren, daar had ik best iets leuks mee kunnen doen!”

Dit zijn de meest voorkomende reacties van ondernemers wanneer het gaat over social media. Het is te veel werk, het levert niets op, ze doen maar wat, of zien bij een ander wat goed werkt en kopiëren dat. Zo zonde, want met een strategie wordt social media een stuk makkelijker (en zelfs leuker)!

Hoe zijn het zijn als…

  • Je content creëert vanuit een visie en een doel?
  • Je precies weet wie je bent en wat je te vertellen hebt?
  • Je geen stress meer hebt omdat je niet meer naar de ander hoeft te kijken?
  • Je vooruit kan werken en zo niet voor verrassingen komt te staan?
  • Je samen met mij aan de slag kan gaan met je content strategie?
  • Je mijn creatieve brein twee halve dagen tot je beschikking hebt?

Laat me je helpen!

In de afgelopen jaren heb ik voor de meest uiteenlopende bedrijven content mogen creëren en heb ik meerdere ondernemers op weg geholpen met hun eigen content. Moeilijk is het niet, vaak denken we te moeilijk. Door mijn creativiteit, mijn ervaring in content creatie én mijn scherpe blik als vormgever weet ik precies waar ik op moet letten – en dat leer ik jou!

I got 99 problems, but my social content ain’t one

Dit ga je leren

In twee halve dagen gaan we samen aan de slag met de content strategie voor jouw bedrijf. Ik leer je mijn stappenplan zodat je hier zelf mee aan de slag kunt gaan. Plus, je hebt mijn creatieve brein twee halve dagen tot je beschikking. Use it wisely…

Deel 1: De kern

We beginnen bij de kern van jouw bedrijf. Waarom je doet wat jij doet. Denk hierbij aan je missie, je doelgroep, kernwaarden, het probleem wat je oplost, je product, etc. Als je dit niet helder voor jezelf hebt, loop je op een verder stadium vast. Samen zorgen we voor een duidelijk doel. We leggen hiermee de basis voor de tweede halve dag.

Deel 2: Aan de slag

Nu we jouw kern helder hebben, gaan we aan de slag met je strategie. Ik leer je alles over je identiteit en imago. Samen maken we een contentkalender aan. We plannen vaste rubrieken in, en verdelen taken – als dat mogelijk is.

 

Klaar om toffe content te creëren? Klaar voor een vliegende start met je social media? Klaar om tijd te besparen?

Investering

€999 ex btw

Goed om te weten

Ik stuur je een factuur van 50% om een plekje in mijn agenda vrij te houden. Aan het einde ontvang je een factuur met de resterende 50%. 

Locatie

Het liefst spreek ik met je af in de omgeving van Ermelo. Op dit moment beschik ik nog niet over een kantoor waar ik je kan ontvangen, dus we zullen samen even moeten zoeken naar een geschikte locatie. Woon je in Groningen of Breda? Daar komen we samen wel uit. We kiezen bijvoorbeeld een locatie in het midden en jij betaalt mijn reiskosten. Koffie en thee is on the house.

Maak een afspraak