Onderscheiden met je brand story

Jouw bedrijf is uniek, dus jouw brand story is dat ook

Je kent ze vast wel, van die mensen die zonder moeite kunnen vertellen wat voor werk ze doen, waar ze zich voor inzetten met hun bedrijf, waar ze heen willen en welke verandering ze willen zien in de wereld. En jij? Jij hebt geen flauw idee wat je wil neerzetten of waar je überhaupt heen wil… Het enige wat je weet is dat je voor jezelf wil beginnen.

Zoveel keuzes, opties…

“Wat zet ik op social media als ik nog niet ‘echt’ ben begonnen? Ik heb een website nodig… maar wat zet ik daar op? Oké, sowieso eerst een url aanmaken. Maar wat wordt mijn bedrijfsnaam? Is een logo wel nodig als ik mijn eigen naam gebruik? Moet ik visitekaartjes laten maken? Kan ik dat zelf? Moet ik me al inschrijven bij de Kamer van Koophandel? Kan ik niet beter eerst mijn opleiding afmaken / baan opzeggen / schuur verbouwen? En oh, er is ook een webinar die me alle antwoorden belooft, die wil ik ook nog volgen.“

Neem je verhaal eens onder de loep

Je kan honderd webinars volgen en tien keer van bedrijfsnaam en aanbod veranderen, maar waarom zou je die tijd niet beter besteden? Een goed begin is het halve werk. Neem je verhaal eens onder de loep, waar sta je eigenlijk voor? En waarom ben je voor jezelf begonnen? Als je start bij de kern en je werkt van daaruit verder, zal ondernemen een stuk makkelijker én leuker worden!

Ieder bedrijf is uniek en heeft een eigen verhaal. Het is tijd om jouw verhaal te vinden en te delen met de wereld. Ook als je nog niet echt bent begonnen, of juist al een tijdje meedraait.

What she said…

‘‘Nathalie heeft me enorm op weg geholpen door het schrijven van mijn brand story. Ik heb dit als doorstartend ondernemer zelf een paar keer geprobeerd, maar ik kwam er niet verder mee. Het is een enorme luxe als iemand naar je luistert en de juiste vragen stelt en vervolgens jouw verhaal kernachtig en mooi vormgegeven samenvat. Het heeft me nieuwe inzichten gegeven, waardoor de creatieve flow weer is gaan stromen en ik weer verder kan. Echt een aanrader!’’

– Jannet

Je verhaal vinden

Samen gaan we aan de slag met jouw brand story. Dit is het verhaal van jouw bedrijf en het vertelt wat je doet en waar je voor staat. Een brand story is een fijne eerste stap naar het neerzetten van een sterk merk. Van daaruit kan je werken aan je visuele identiteit en je imago.

Connecting the dots

We spreken samen af op een rustige plek waar jij je verhaal kan doen. Je hoeft niets voor te bereiden, liever niet zelfs. Hoe opener jij erin gaat, hoe beter. Tijdens onze afspraak stel ik je allerlei vragen. Sommige vragen zijn van te voren bedacht, andere komen spontaan in me op. Ik zet mijn creativiteit in en kan rete snel schakelen. Connecting the dots, de rode draad vinden, puzzelen – noem wat je het wil noemen. In mijn hoofd maak ik verbindingen van jouw verhaal. Ik schrijf alles op, zodat we binnen drie uur bij de kern van jouw verhaal komen. Daarna verwerk ik mijn notities tot jouw eigen brand story. Deze ontvang je binnen twee weken via de mail.

Investering

€499 ex btw

Een brand story geeft een merk betekenis. Maar bovenal geeft het jou rust en houvast. Een basis om op verder te bouwen.

Goed om te weten

Ik stuur je een factuur van 30% om een plekje in mijn agenda vrij te houden. Zodra het gesprek is geweest en ik jouw verhaal heb uitgewerkt, ontvang je een factuur met de resterende 70%. Als ik het geld hebt ontvangen, mail ik jouw brand story.

Locatie

Het liefst spreek ik met je af in de omgeving van Ermelo. Op dit moment beschik ik nog niet over een kantoor waar ik je kan ontvangen, dus we zullen samen even moeten zoeken naar een geschikte locatie. Woon je in Groningen of Breda? Daar komen we samen wel uit. We kiezen bijvoorbeeld een locatie in het midden en jij betaalt mijn reiskosten. Koffie en taart is on the house.

Maak een afspraak